جلسه شهردار منطقه ۵ با هیات امنای محله شهر زیبا

نشست بررسی موضوعات و مشکلات محله شهران شمالی با حضور شهردار منطقه ۵، تعدادی از معاونین و مدیران ستادی، شهردار ناحیه یک و هیات امنای محله شهران جنوبی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در ابتدای این نشست، میثم محمدی شهردار ناحیه یک منطقه ۵ گزارش از اقدامات انجام شده در محلات شهران شمالی، شهران جنوبی و شهرزیبا ارایه داد.

داوود گودرزی شهردار منطقه ۵ گفت: وظیفه و تعهد ما در شهرداری حل مسأله و مشکلات شهری و دغدغه های شهروندان است. در این دو سال اخیر هم با طرح هایی از جمله «من شهردارم» تلاش بر این بود تا به نیازمندی های محلات نزدیک شویم و آنچه را که مردم می‌خواهند انجام داده و شهروندان را در تصمیمات شهرداری مشارکت دهیم.

وی عنوان کرد: در این جلسات با هیات امنا فارغ از طرح های دستورالعملی شهرداری، تصمیم گرفته شده همه ظرفیت و بودجه منطقه را پای کار آورده و موضوعات و مشکلاتی که دغدغه مردم بوده و هیات امنا به نمایندگی از مردم محله طرح می کنند، با سرعت بیشتری مرتفع کنیم.

گودرزی در خاتمه بیان کرد: در نهایت فلسفه برگزاری این جلسات این است که ما به یک برنامه ریزی عملیاتی برسیم و طرح های شهرداری را متناسب با درخواست ها و نیازهای مردم مدیریت کنیم و به انجام برسانیم.

در خاتمه، شهردار منطقه به همراه تعدادی از معاونین و شهردار ناحیه یک و هیات امنای محله شهر زیبا، از سطح محله شهرزیبا بازدید کردند.

انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 59289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =