برپایی شربت‌خانه محبان الرضا(ع) در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: باب‌الرضای تهران همزمان با شهادت امام رضا(ع) میزبان زائران هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن رحلت جانسوز پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع) گفت: شربتخانه محبان الرضا (ع) در ورودی و خروجی جنوبشرق تهران که مبداء حرکت زوار پایتخت به سمت مشهد مقدس در بزرگراه آزادگان، ورودی بزرگراه  امام رضا (ع) با هدف ایجاد حال و هوای معنوی ویژه شهروندان و زائران امام مهربانی ها، از امشب  در این مکان برپا خواهد شد.

وی به توضیح برنامه های اجتماعی و  فرهنگی در این ایام اشاره کرد و گفت : علاوه بر برپایی شربتخانه محبان الرضا (ع) در منطقه، موکب های امام رضایی نیز در محلات باب الرضای تهران با پخش نوحه و مداحی، همراه با پخش صوتی ذکر وصلوات خاصه امام رضا (ع) و... شور و حال و هوای حرم رضوی را در باب الرضای تهران ایجاد خواهد کرد.

مالمیر در ادامه گفت: مراسم عزاداری، سخنرانی مذهبی، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه و برنامه های مناسبتی این ایام در مساجد و سرای محلات ۱۹ گانه نواحی این منطقه نیز برگزار می شود.

وی در پایان افزود: شربتخانه‌ی محبان الرضا (ع)، همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت کریم اهل بیت (ع) تا شب شهادت امام رضا (ع)، از روز یکشنبه ۱۱شهریور ماه تا چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ آماده خدمات رسانی به زائران امام مهربانی ها و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) خواهد بود.  


انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۵
کد خبر: 59323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =