بیست و ششمین نشست «بچه‌های رستا» در فرهنگسراهای تهران

بیست و ششمین جلسه از سلسله‌نشست‌های گفت‌وگومحور ویژه نوجوانان با عنوان «برنده را نشانم بده!» از ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بیست و ششمین جلسه از سلسله‌نشست‌های گفت‌وگومحور ویژه نوجوانان با عنوان «برنده را نشانم بده!» از ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود.

این نشست با محوریت مرور ویژگی‌های انسان‌های برنده و بازنده پیش‌بینی شده و در آن پرسش‌هایی مانند «در زندگی چه کسی برنده است و مشخصاتش چیست؟»، «آیا بازنده در مقابل برنده قرار می‌گیرد؟»، «معیارهای انتخاب برنده در زندگی چه چیزهایی می‌تواند باشد؟»، «رسانه‌ها چقدر در تعریف برنده و بازنده در زندگی نقش دارند؟» و «در برنده یا بازنده بودن، چه‌قدر نظر فرد و چه‌قدر نظر دیگران مهم است؟» با حضور تسهیلگران و نوجوانان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

حضور در این نشست برای عموم آزاد و رایگان است و نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این نشست‌ها می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 59325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =