معضلات و ناهنجاری‌های محله کن رصد و بررسی شد

شهردار منطقه۵ با همراهی معاون شهرسازی منطقه و سرپرست ناحیه ۲ در قالب "الگوی خدمت و محور نمونه" از سطح ناحیه بازدید به عمل آوردند.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، این بازدید میدانی که در راستای اجرای طرح "الگوی خدمت و محور نمونه" انجام شد، رصد و بررسی معضلات و ناهنجاری ها را از نگاه مردم محله و شهروندان، پیگیری و رفع آن‌ها را در بر داشت.

شهردار منطقه ۵ در حاشیه این بازدید و اجرای این طرح گفت: با ارتقا سطح نگهداشت در شهر، مردم درک بهتری از خدمات شبانه روزی ارائه شده توسط واحدهای مختلف خدمت رسانی در شهرداری پیدا خواهند کرد، که در همین راستا نیاز است قدرت اجرایی و توان خدمت رسانی خود را افزایش دهیم.

گودرزی با اشاره به اجرای پروژه های ۳۶۰ درجه، این اقدام را روند رو به جلویی در راستای ارتقا وضعیت خدمت رسانی به شهروندان دانست و افزود: با توجه به نیاز های موجود در سطح ناحیه۲، این طرح در مراکز و معابر پر جمعیت و با توجه اهمیت موجود در این ناحیه، به صورت ویژه در حال اجرا است.

گفتنی است؛ طی بازدید صورت گرفته شهردار منطقه از معضلات محله کن رسیدگی به آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار ناحیه۲ قرار گرفت.

انتهای پیام /

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 59345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =