گام بلند سازمان برای توسعه بازارهای میوه و تره‌بار در منطقه ۵

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از برنامه‌های این مجموعه برای توسعه بازارهای میوه و تره‌بار در محله‌های منطقه ۵ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده در دیدار با داوود گودرزی شهردار منطقه ۵ گفت: با همکاری شهرداری منطقه، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برنامه ویژه ای برای توسعه بازارهای میوه و تره بار در محله های منطقه ۵ دارد.

وی با اشاره به ضرورت جانمایی زمین هایی مناسب در محله هایی از منطقه ۵ که فاقد بازار میوه و تره بار هستند، افزود: در جانمایی این زمین ها ضروری است تا به استانداردهای لازم جهت احداث بازار دقت ویژه ای شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به جمعیت بالای این منطقه راه اندازی بازارهای میوه و تره بار محلی می تواند نسبت به کاهش ترددهای روزانه در این محدوده کمک کرده و از همه مهمتر اینکه شهروندان به راحتی می توانند مایحتاج خود را از طریق این بازارها تهیه کنند.

وی بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی بازارها و میادین در شهرداری تهران به ویژه در مناطق ۲۲ گانه از مهمترین ماموریت های سازمان به شمار می رود.

بختیاری زاده یادآور شد: نظارت روزانه و دوره ای بر نحوه عملکرد بازارها و میادین در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران با هدف حفظ و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان نیز از جمله اقداماتی است که از سوی کارشناسان سازمان انجام می شود.

وی در پایان تاکید کرد: با همکاری شهرداران مناطق در نظر داریم تا بازارهای مطلوب و با دسترسی مناسب را برای شهروندان ساکن در مناطق و محله های شهر تهران راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 59376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =