پیاده‌روسازی ضلع جنوب خیابان قدوسی آغاز شد

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۷ از آغاز پیاده‌روسازی ضلع جنوب خیابان قدوسی در راستای تردد ایمن وسایل نقلیه و عابران پیاده خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، یوسف علی دهقان اظهار کرد: با توجه به ناهموار بودن پیاده رو این معبر در مقابل مدارس، عملیات بهسازی و ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: این طرح براساس نیازسنجی های انجام شده از شهروندان و همچنین اولیا دانش آموزان که در این معبر تردد داشتند در اولویت اقدامات قرار گرفت.

به گفته معاون شهردار منطقه ۷ خیابان قدوسی یکی از معابر منطقه است که مراکز آموزشی متعددی در آن واقع شده و به دلیل پیوستگی که با دیگر معابر مهم منطقه دارد عملیات پیاده روسازی آن از اهمیت بسزایی برخوردار بود.

وی با اشاره به اجرای عملیات حذف زوائد فیزیکی و ساماندهی فضای سبز در این محور به صورت طولی و خطی، یادآور شد: ضلع شمال خیابان قدوسی با ضلع جنوب خیابان معلم، ضلع غرب خیابان امجدی منش و ضلع شرق خیابان شهید گوهری پیوستگی دارد و با توجه به اجرای عملیات پیاده روسازی در این سه معبر با بهسازی خیابان قدوسی پیوستگی کاملی در این معابر ایجاد خواهد شد و عابرین پیاده به راحتی و بدون وجود ناهمواری می توانند در آنها تردد کنند.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۷ گفت: این عملیات به طول ۴۰۰متر و عرض پیاده رو به متراژ ۵ متر بوده که برای رفاه حال دانش آموزان و سرویس های مدارس با تمهیدات و تدابیر سنجیده شده پهلوگاهی نیز در ضلع جنوب آن برابر با آئین نامه های شهری احداث خواهد شد تا از توقف وسایل نقلیه که برای تردد دانش آموزان در لاین سرعت خیابان قدوسی توقف می کردند جلوگیری شود.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 59388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =