بهسازی معبر ظهیرالاسلام هدف پیمایش شهردار منطقه۱۲

شهردار منطقه ۱۲ تهران به همراه معاون فنی و عمران منطقه، شهردار ناحیه یک و جمعی از مدیران از پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه بهسازی معبر ظهیرالاسلام بازدید کرد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اشاره به تداوم بهسازی معابر، احداث نهر و ساماندهی پیاده‌روهای این منطقه، از احداث پیاده‌رو، باز سازی نهر سر پوشیده ضلع غربی و روکش آسفالت خیابان ظهیرالاسلام خبر داد.

وی با اشاره به عملیات احداث نهر و احداث پیاده‌رو در این محور گفت : از آنجا که مرمت و بهسازی جداول و انهار از سرفصل‌های طرح عظیم بیستگانه خدمت است، شهرداری منطقه ۱۲ رصد مستمر و اصلاح و به‌روزرسانی انهار منطقه را در دستور کار خود قرار داده که با بازدیدهای میدانی و شناسایی مشکل نهر خیابان ظهیرالاسلام، نسبت به سرپوشیده کردن نهر این معبر به متراژ ۹۰۰ متر اقدام کرد.

شهردار منطقه۱۲ با اشاره به دیگر اقدامات این منطقه در حوزه بهسازی معابر خاطرنشان کرد: به دلیل مجاورت محور ظهیرالاسلام با مدرسه نابینایان خزائلی و مرکز رودکی، پیاده‌روسازی این محور به متراژ ۲۷۰۰ متر مربع با اجرای مسیر ویژه روشندلان عزیز در دستور کار معاونت فنی وعمران منطقه قرار گرفته است که در سال گذشته ضلع شرقی آن به اتمام رسیده است.

وحید رضا انارکی محمدی همچنین در ادامه با تاکید بر نهضت آسفالت، تراش و روکش آسفالت این محور به متراژ ۸۵۰۰ متر مربع را مورد پایش میدانی قرار داد.

انتهای پیام/

۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 59408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =