کاهش ۱۸ ثانیه‌ای صف انتظار تماس شهروندان با سامانه +۱۳۷

معاون ارتباطات شهروندی مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (+۱۳۷) از کاهش ۱۸ ثانیه‌ای صف انتظار تماس شهروندان با کارشناسان ثبت پیام سامانه +۱۳۷ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، احسان واحدی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه اقدامات متنوعی در بخش ثبت پیام شهروندان با سامانه +۱۳۷ صورت گرفته است، اظهار کرد: با توجه به آسیب‌شناسی‌هایی که در حوزه ثبت پیام شهروندان انجام شد، از طرفی به دنبال کاهش زمان انتظار شهروندان در صف تماس و از سویی دیگر به دنبال ترغیب شهروندان به ثبت اینترنتی پیام خود بودیم.

وی با تأکید بر این مطلب که در ۴ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۷۵ هزار پیام غیرتلفنی شهروندان که از طریق درگاه اینترنتی https://۱۳۷plus.tehran.ir و اپلیکیشن «تهران من» ثبت شده بود را ارجاع داده و به نواحی ابلاغ کردیم، افزود: سرعت بخشیدن به روند ثبت پیام، همراه با ضمیمه مستندات پیام و رسیدگی بهتر و سریع‌تر، از مزایای ثبت پیام از سوی شهروندان در درگاه‌های اینترنتی است که باید این شیوه ثبت پیام را در بین شهروندان برای ارتباط با مرکز سامانه +۱۳۷ نهادینه کنیم.

معاون ارتباطات شهروندی مرکز سامانه +۱۳۷در خاتمه از کاهش ۱۳ درصدی میانگین طول صف انتظار شهروندان برای ارتباط با کارشناسان خبر داد و بیان کرد: مدت زمان انتظار شهروند پشت خط کارشناسان ثبت پیام در سال گذشته ۱۳۹ ثانیه بود که با کاهش ۱۸ ثانیه‌ای، این زمان به ۱۲۱ ثانیه رسیده است و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال این زمان را باز هم کاهش دهیم.

انتهای پیام/

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 59434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =