بهسازی ۴ زمین‌ چمن محلی در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۴ زمین‌ چمن محلی به منظور توسعه ورزش همگانی و بهبود زیرساخت‌های ورزشی این منطقه، نوسازی و بهسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر با اشاره به استمرار طرح نوسازی زمین های چمن محلی باب الرضای پایتخت گفت: منطقه ۱۵ تهران با داشتن ۴۰ زمین چمن مصنوعی یکی از مناطق فعال در عرصه ورزش است.

مالمیر در ادامه افزود: در سال‌های اخیر اقدامات قابل توجهی برای بهسازی این زمین‌ها انجام شده به طوری که در سال گذشته، ۱۳ زمین چمن مصنوعی از جمله زمین‌های بنفشه، خلیج فارس، آزادگان، صالحی، شاهد، حضرت ولیعصر(عج) یک و دو، گلچین، زنبق، فجر در محله شوش، شهید عزیزی، شهید فلاح پیشه و شهدای گمنام بهسازی و نوسازی شد.

وی ادامه داد: این روند در سال جاری نیز ادامه داشت و ۴ زمین چمن دیگر شامل زمین‌های وفا، امام علی(ع)، فجر در محله افسریه و ذوالفقار نیز نوسازی و بهسازی شد.

مالمیر با اشاره به اینکه هدف از طرج بهسازی زمین چمن مصنوعی، ارتقای دسترسی عموم مردم به امکانات ورزشی با کیفیت و تشویق آنان به مشارکت در فعالیت‌های ورزشی است عنوان کرد: این تلاش‌ها بخشی از تعهد منطقه ۱۵ برای ارتقای سلامت و رفاه عمومی از طریق توسعه ورزش همگانی است.

وی در پایان اضافه کرد: این پروژه‌ها گام مهمی در راستای افزایش کیفیت امکانات ورزشی و ارتقای سطح سلامت جامعه در منطقه ۱۵ به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۲
کد خبر: 59461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =