جلسه طرح استقبال از مهر در منطقه ۵ برگزار شد

جلسه طرح استقبال از مهر به ریاست شهردار منطقه ۵ و با حضور نمایندگان نهادهای نظامی، انتظامی و خدمات‌رسان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، روز شنبه ۱۷ شهریورماه جلسه طرح استقبال از مهر با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش، سپاه، بسیج، پلیس راهور، تاکسیرانی و اتوبوس رانی، اورژانس و آتش نشانی و معاونین و مدیران ستادی به ریاست گودرزی شهردار منطقه ۵ برگزار شد.

 در این جلسه شهردار منطقه ۵ با تبریک فرارسیدن ایام ربیع، گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی، در جهت کاهش دغدغه های دانش آموزان و دانشجویان شرایط بهتری را به لحاظ تجهیز و نوسازی مدارس و همچنین بحث حمل و نقل و ترافیک رقم بزنیم.

 گودرزی با اشاره به اینکه اهتمام و دغدغه در موضوع تعلیم و تربیت در همه جای دنیا اهمیت بالایی دارد، هزینه کردن در بحث آموزش و پرورش را سرمایه گذاری در جهت آینده فرزندان این سرزمین دانست و گفت: موضوع رسیدگی به مدارس و تجهیز و تامین آن جزو وظایف ذاتی ما به عنوان مدیران شهری است، چون بخش مهمی از وقت و عمر بچه های ما در مدارس سپری می شود.

 شهردار منطقه ۵ گفت: نگاه بخشی به موضوع مدارس و آموزش و پرورش غلط است و لازم است همه کمک کنیم و اولویت خود را تامین و تجهیز مدارس به ویژه مدارس دولتی قرار دهیم. رویکرد ما به مساله تربیت و آموزش و پرورش می بایست اعتقادی و دلی باشد.

 گودرزی در خاتمه سخنان خود بر انگیزه بخشی و اعطای مشوق های مناسب در جهت تکریم معلمان تاکید کرد و بر استفاده از ظرفیت های فرهنگی، آموزشی و تفریحی منطقه در این خصوص اشاره نمود.

 در ادامه این جلسه ابوالقاسم زنگویی معاون آموزش و پرورش منطقه ۵ ضمن تاکید بر فرهنگ کار نیک، اقدامات شهرداری منطقه در تجهیز مدارس را با اهمیت برشمرد. وی همچنین بر کیفیت بخشی فرهنگی در مدارس تاکید کرد و از نهادهای متولی درخواست کرد اقدامات بیشتری را در این زمینه انجام دهند.

 زنگویی در انتهای صحبت خود بر توجه به انگیزه بخشی معلمان در راستای تربیت دانش آموزان اشاره کرد.

 همچنین در این جلسه گزارشی از اقدامات شهرداری از جمله محوطه سازی و بهسازی آسفالت تعداد ۳۱ مدرسه به میزان ۶ هزار تن و رنگ آمیزی، ایزوگام، تعمیر تاسیسات و سرویس بهداشتی تعداد ۱۱ مدرسه اشاره شد. از دیگر اقدامات مدیریت شهری خط کشی و تکمیل تجهیزات ترافیکی، آموزش نکات ترافیکی به دانش آموزان، نظافت و شست و شوی مدارس، بازپیرایی فضای سبز داخل و بیرون مدارس، کاشت درخت و نقاشی دیواری از دیگر اقدامات مدیریت شهری در جهت استقبال از مهر عنوان شد.

 در خاتمه جلسه نمایندگان نهادها و سازمان ها گزارشی از اقدامات خود در طرح استقبال از مهر ارائه نمودند.

انتهای پیام/

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 59474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =