آغاز رویداد «گنجینه‌های شهر تهران۲ » در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از برگزاری دومین جشنواره هنرهای دستی و تجسمی سالمندان تهران با شعار "حال خوب زندگی-با شما زندگی زیباست" در منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر ضمن تاکید در شناسایی و توسعه استعدادهای سالمندان به منظور برنامه ریزی مناسب جهت ارتقاء سلامت جسمانی و روانی سالمندان گفت: دومین جشنواره گنجینه های شهر با هدف ایجاد حال خوب و استفاده از ظرفیت‌های سالمندان تهرانی در رشته های نقاشی، خوشنویسی، قالی‌بافی، گلیم بافی، معرق، قلاب بافی، آثار حجمی، خیاطی و دوخت‌های تزئینی ویژه شهروندان بالای ۶۰ سال در منطقه ۱۵ برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: تشکیل جلسات هماهنگی خانه‌های سلامت محلات با دبیرکانون و مدیر محله، نصب پوستر گنجینه های شهر در اماکن عمومی و پرتردد، اطلاع رسانی و انتشار طرح گرافیکی و  پوستر گنجینه های شهر در فضاهای مجازی، تماس تلفنی با اعضای کانون های سالمندان محلات و ... از اهم اقدامات اداره سلامت منطقه ۱۵ در برگزاری دومین جشنواره گنجینه های شهر در باب الرضای تهران خواهد بود.

مالمیر اضافه کرد:  ثبت نام و ارسال آثار جهت شرکت در جشنواره گنجینه‌های شهر تهران ۲ از طریق خانه‌های سلامت در سراهای محلات آغاز شده و تا ۳۰ شهریور ماه ادامه دارد لذا متقاضیان جهت شرکت در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به سرای محله‌ی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
کد خبر: 59493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =