ارتقای سبزینگی حاشیه فضای سبز بزرگراه خلیج فارس با کاشت ۱۰۰ اصله درخت و درختچه

شهردار منطقه ۱۹ گفت: به منظور نگهداشت و ارتقای سبزینگی حاشیه فضای سبز بزرگراه خلیج فارس ۱۰۰ اصله درخت، درختچه و گونه‌های مقاوم به کم‌آبی کاشته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور تصریح کرد: پس از بازدید و برداشت نقطه به نقطه محور خلیج فارس توسط ناظران و کارشناسان نواحی، مکان های مورد نیاز به کاشت درختان و درختچه های مقاوم و سازگار با شرایط محیطی برای احیا بصری و سبزینگی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۰۰ اصله درخت، درختچه وگونه های مقاوم به خشکی زبان گنجشک، زیتون تلخ و نارون به منظور صرفه جویی در مصرف آب و ایجاد فضای سبز مناسب با منظر زیبا در حاشیه بزرگراه خلیج فارس کاشته شد.

این مسئول بیان کرد: در مرحله پاکسازی فضای سبز حاشیه این محور جمع آوری ضایعات فضای سبز، برگ های خزان شده و حذف شاخ و برگ خشک انجام شده است.

اخگر پور درخصوص سایر اقدامات اجرایی حوزه فضای سبز به اجرای عملیات تشتک بر روی ۱۰۰ اصله درخت و چمن زنی و علف کشی به مساحت ۳۵۰ متر مربع، در بوستان شهید کاظمی، ۱۰۰ متر مربع حاشیه زنی بوستان بستان و ۱۵۰ متر مربع علف کشی فضای سبز مجموعه بوستان بانوان اشاره کرد.

انتهای پیام /

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 59497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =