انتقال سند قطعی زمین ۱۲۴۰۲ مترمربعی در منطقه ۱۵ به نام شهرداری تهران

سند قطعی زمینی به مساحت ۱۲۴۰۲ مترمربع در ناحیه ۶ منطقه ۱۵ با هدف صیانت از حقوق عمومی شهر پس از ۵ سال به شهرداری تهران منتقل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه  اظهار کرد: در راهبرد صیانت و شفاف سازی؛ شناسایی، ثبت و ضبط املاک به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی منطقه در نظر گرفته شده به همین منظور سند قطعی زمین ۱۲ هزار و ۴۰۲ مترمربعی که در تقاطع آزادراه  شهید شوشتری و بزرگراه امام رضا(ع) قرار داشت،  با پیگیری های مستمر اداره حقوقی پس از ۵ سال به شهرداری تهران منتقل شد.

وی افزود: روند اقدامات حقوقی و تسویه حساب های مالی در پرونده زمین مذکور پیش از این به طور کامل انجام شده بود و  فقط مرحله انتقال سند به نام شهرداری تهران باقی مانده بود که به منظور حفظ و صیانت از اموال شهرداری تهران و جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری و حفظ حقوق بیت المال، استعلامات لازم از دستگاه های ذیربط نظیر اداره مالیات و اداره ثبت انجام شد.

شهردار منطقه در پایان با اشاره به ساماندهی اسناد املاک شهرداری تهران گفت: با هدف ایجاد انضباط مالی و مدیریت اموال و دارایی‌های شهر، ساماندهی اسناد املاک و شوارع تحت تملک شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفت که از سال ۱۴۰۲ نتایج ملموسی نیز داشته است.

انتهای پیام/

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 59498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =