رفع سد معبر وانت بارهای متخلف در بزرگراه شهید محلاتی

طرح ضربتی رفع سد معبر جهت تسهیل در تردد شهروندان و کاهش گره‌های ترافیکی در منطقه۱۴، با حضور عوامل اجرایی شهرداری این منطقه اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اجرای طرح ضربتی سد معبر در بزرگراه شهید محلاتی گفت: عملیات رفع سد معبر و جمع آوری وانت بارهای مزاحم به منظور ایجاد ‌نظم و ترافیک، رفع نازیبایی بصری و همچنین برای آسایش تردد شهروندان توسط عوامل اجرایی معبربان در بزرگراه شهید محلاتی و خیابان ده حقی، میدان مالک اشتر واقع در ناحیه ۵ انجام شد.

علیرضا رباطی با اشاه به استمرار طرح رفع و جمع آوری سد معبر در محورها و محلات منطقه اظهار کرد: این طرح حتی روزهای تعطیل و پایان هفته در قالب طرح «جمعه ها تعطیل نیست» با همکاری نواحی ششگانه بویژه در محورهای پرتردد و مورد مطالبه شهروندان اجرایی شده و مستمر در دستور کار است.

وی در ادامه از برپایی روز بازارها با جانمایی چند نقطه از جمله در محله پرستار و انتهای خیابان هاشمی به عنوان یکی دیگر از فعالیت های صورت گرفته برای جمع آوری بساط‌گستران و کاهش مشکلات مربوط به سد معبر در منطقه نام برد.

رباطی یادآور شد: این طرح توسط حوزه خدمات شهری در طی هفته در صدها نقطه و دهه ها محور از جمله در محورهای سعیدی، پاسدار گمنام، مخبر شمالی، هفده شهریور، عجب گل، نبرد، میدان ۱۳ آبان نبش افراسیابی و خاوران انجام شده است.

انتهای پیام/

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 59505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =