رفع خطر ۳ نقطه حادثه‌خیز در بزرگراه شهید چمران

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ گفت: با هدف آرام‌سازی ترافیکی و کاهش حوادث ۳ نقطه حادثه‌خیز بزرگراه شهید چمران ایمن‌سازی شد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه گفت: بزرگراه شهید چمران به عنوان یکی از معابر مهم شهر تهران، روزانه بیشترین حجم ترافیک ورودی در ساعات صبحگاهی و بیشترین ترافیک خروجی در ساعات شامگاهی را دارد و در همین راستا ارتقای ایمنی این بزرگراه در دستور کار منطقه قرار دارد.

وی افزود: پس از بازدید های میدانی صورت گرفته و با هماهنگی پلیس راهور منطقه ۳ نقطه حادثه خیز در بزرگراه شهید چمران شناساسس و نسبت به رفع خطر این  نقاط اقدام شد.

کریمی گفت: پیاده راه مقابل بوستا ن یاسمن در محور جنوب بزرگراه چمران یکی از نقاط حادثه خیز بود که رفتارهای غلط ترافیکی راکبین موتورسیکلت و حرکت در قسمت پیاده راه و پشت حفاظهای طولی فلزی منجر به حوادث می شد که با نصب یک شاخه حفاظ فلزی طولی و نصب استوانه ترافیکی، این قسمت از بزرگراه ایمن سازی شد.

وی رفیوژ وسط ایستگاه اتوبوس تندرو باقرخان شمال منشعب از بزرگراه چمران را از دیگر نقاط شناسایی شده برشمرد و گفت: با توجه به کوتاهی جدول رفیوژ وسط، قرار گرفتن بیمارستان امام خمینی(ره) در پیرامون آن و نیز تردد آسان خودروها  در این قسمت از بزرگراه و پارک  در رفیوژ وسط، خطراتی را برای رانندگان و عابرین پیاده به همراه داشت که طی یک اقدام کارشناسی شده ایمن سازی این قسمت از بزرگراه با مسدود شدن و نصب ۱۵۰ متر طول حفاظ طولی فلزی( گاردریل) انجام شد.

کریمی در پایان گفت: نصب ۱۵ عدد استوانه ترافیکی در سرجناغی رمپ ورودی به بزرگراه شهید حکیم منشعب از بزرگراه چمران شمال از دیگر اقدامات پیشگیرانه و ایمن‌سازی  در این محور بزرگراهی بود.

انتهای پیام/

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 59508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =