تشریح برنامه‌های شهرداری تهران در هفته سلامت بانوان ایران

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران جزییات برنامه‌های این اداره برای هفته سلامت بانوان ایران را تشریح کرد.

به گزارش شهر، زهرا بهروزآذر مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران  با اشاره به جزئیات برنامه‌های این اداره در هفته سلامت بانوان ایران، گفت: در این نشست‌ها از اساتید متخصص و مجرب در حوزه سلامت زنان و خانواده استفاده شده و موضوع نشست‌ها نیز بر اساس شعارهای اعلام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است.

او افزود: یک وبینار نیز توسط اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با همکاری دانشگاه تربیت مدرس با موضوع "زنان و سبک زندگی سالم" برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اضافه کرد: اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، اقدام به تهیه محتواهای آموزشی کرد که در قالب بنر در سطح شهر و همچنین در قالب اینفوگرافی در سطح فضاهای مجازی اطلاع رسانی شده است.  

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهروزآذر بیان کرد: در فضای باز بوستان‌های بانوان، برنامه‌هایی از قبیل نصب بنرهای آموزشی با موضوعات سلامت بانوان، ارائه خدمات ایستگاه دوچرخه به صورت رایگان، راه اندازی ایستگاه‌های مشاوره و آموزش «ورزش در خانه»، راه اندازی ایستگاه مشاوره «سلامت زنان و خانواده در دوران کرونا» و «تغذیه در دوران کرونا»  برگزار شد.

۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 5951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =