اجرای طرح اصلاح هندسی در بلوار شرقی استادیوم آزادی

معاون شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ کیلومتر معبر اصلی و فرعی در این محدوده غربی شهر تهران وجود دارد، گفت: با اقدامات صورت گرفته مدیریت شهری منطقه ۲۲ در حوزه حمل و نقل و ترافیک، شاهد تردد ایمن وسایل نقلیه در معابر محلی و بزرگراهی این منطقه هستیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ سید فرهاد خدابخشی اظهار کرد: در راستای پیاده سازی طرح الگوی خدمت و پس از بازدیدهای میدانی صورت گرفته از پروژه های ترافیکی منطقه، بخشی از گاردریل‌های بلوار شرقی استادیوم آزادی جهت تردد ایمن خودروهای عبوری جمع آوری و اصلاح هندسی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه ۲۲ در حال توسعه قرار دارد از همین رو ایجاد معابر جدید در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد. در این بین برخی از معابر ایجاد شده نیازمند ایمن سازی هستند که طبق برنامه ریزی‌های مشخص، بخشی از این طرح های ایمن سازی تا به امروز به اجرا در آمده و بخشی دیگر نیز در حال اجرا است.

خدابخشی با بیان اینکه ایمن سازی معابر بزرگراهی و محلی به شکل ویژه در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار دارد، گفت: پیاده سازی طرح‌هایی مانند اصلاح هندسی و ایجاد توقفگاه های اضطراری در حاشیه بزرگراه ها نیز از جمله اقداماتی است که با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی این معاونت در نواحی ششگانه منطقه در حال انجام است و کمک بسزایی در تردد ایمن خودروها از محورهای مواصلاتی منطقه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه نیز در پایان ضمن برشمردن سایر اقدامات ترافیکی صورت گرفته در پهنه شمال غربی شهر تهران اظهار کرد: اصلاحات هندسی، احداث پهلوگاه‌ها، ایمن سازی ۶ محور بزرگراهی منطقه، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، تقویت پایانه‌های اتوبوسرانی های و سایر تجهیزات و تسهیلات حمل و نقل عمومی از جمله اقداماتی است که در این منطقه تا به امروز انجام و یا در حال شکل گیری است و در تلاش هستیم خدمات رسانی بیشتری را به شهروندان ارائه نمائیم.

انتهای پیام/

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 59510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =