صیانت از باغات و عرصه‌های سبز منطقه ۲۲ در اولویت فعالیت‌های مدیریت شهری

معاون شهردار منطقه۲۲ با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست وابسته به احیا و صیانت فضای سبز است، تصریح کرد: با تدابیر صورت گرفته در زمینه حفظ و تثبیت باغات، با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تصرفات غیرقانونی در این زمینه برخورد جدی خواهیم کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح با بیان اجرای برنامه های مختلف در جهت ساماندهی، صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مشجر سطح منطقه عنوان کرد: امروزه با گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت، فضاهای سبز شهری و همچنین اراضی باغی که در محدوده شهری قرار دارند در حال تغییر کاربری می باشند و با توجه به کارکردهای مهم فضای سبز در شهرها در کاهش آلاینده ها و تلطیف هوا، حفاظت از این فضاها و جلوگیری از تبدیل آنها به فضاهای مسکونی آنهم بصورت غیرمجاز لازم و ضروری است.

وی یادآور شد: گشت و کنترل باغات سطح محدوده و جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز و دخل و تصرف در عرصه ها در اولویت فعالیت ناظرین و نیروهای اجرایی منطقه قرار دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ با ابراز خرسندی از تصمیمات اتخاذ شده توسط مدیریت شهری منطقه در زمینه حفظ باغات و توسعه فضای سبز در پهنه شمال غربی شهر تهران، گفت: با توجه به در حال توسعه بودن منطقه ۲۲، تعدد ساخت و سازها و بارگذاری های مختلف عمرانی که در این محدوده از پایتخت در حال انجام است، اهمیت صیانت و نگهداشت فضای سبز را در این منطقه دوچندان می کند.

وی افزود: بازدید های مستمر جهت جلوگیری از ساخت و سازهای بدون مجوز در باغات و عرصه های محصور در دستورکار روزانه عوامل مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 59515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =