نشست بررسی پروژه‌های من شهردارم برگزار شد/پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های طرح من شهردارم در منطقه ۸

در نشست بررسی پروژه‌های مستمر و غیرمستمر طرح من شهردارم در نیمه اول شهریورماه، منطقه ۸ با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در صدر مناطق ۲۲گانه شهر تهران قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی شهردار این منطقه در نشست بررسی پیشرفت پروژه‌های طرح من شهردارم با حضور محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت امور مناطق در ارائه گزارش آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های من‌شهردارم بیان کرد: از مجموع ۱۹۴ پروژه توسعه محله‌ای این طرح تا نیمه اول شهریورماه تعداد ۱۲۱ پروژه مربوط به حوزه‌های فنی و عمرانی، ترافیک و خدمات شهری خاتمه یافته و تعداد ۱۹ پروژه فعال و در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۸ در خصوص پروژه‌های‌به‌اتمام‌رسیده افزود: ساماندهی ترافیکی میدان قمربنی‌هاشم (فلکه اول تهرانپارس) در ناحیه یک و بهسازی نهر و پیاده‌رو خیابان گلستان حدفاصل میدان هلال احمر و خیابان گلشن‌دوست در ناحیه ۲ از پروژه‌های تعریف شده و به اتمام رسیده طرح من شهردارم به شمار می‌رود.

تنهایی در ادامه در تشریح پروژه‌های شاخص در حال اجرای این طرح اضافه کرد: بهسازی و ساماندهی خیابان شهید آیت در ناحیه۲ با تخریب و مرمت پیاده‌رو و جداول به طول ۵۰۰ مترمربع، بتن‌ریزی پیاده‌رو، اجرای کفپوش و سنگ، اجرای جدول، اجرای نمای آجری و سنگ سکوها، همسطح سازی و حذف دریچه‌های مازاد، باز پیرایی فضای سبز، حذف زوائد فیزیکی، پاکسازی جداره‌ها، رنگ‌آمیزی کافوها و سیستم روشنایی با پیشرفت فیزیکی ۵۷ درصدی درحال انجام است. همچنین بهسازی نهر و پیاده‌رو خیابان کرمان حدفاصل بزرگراه شهید سلیمانی تا خیابان جانبازان غربی با تخریب انهار و جداول قدیمی، اجرای کانیو جانبی، اجرای لوله‌گذاری و آسفالت در ناحیه۳ با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال اتمام عملیات است.

به گفته شهردار منطقه ۸ ایمن‌سازی آبنمای میادین محلی و بوستان‌های نواحی سه‌گانه، بهسازی آلاچیق‌ها و بهبود سیستم روشنایی و کف‌پوش‌های میادین، از دیگر پروژه‌های طرح من شهردارم بوده که در دستور کار معاونت‌های تخصصی منطقه و نواحی سه‌گانه قرار دارد.

انتهای پیام/

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 59517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =