اجرای طرح استقبال از مهر در مدارس منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ تهران در طرح استقبال از مهر و اقدامات این منطقه در آماده‌سازی محیط‌های آموزشی این منطقه گفت: ارتقای ایمنی، رفاه و سلامت دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور جزو وظایف و اولویت‌های مدیریت شهری به شمار می‌رود.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" ضمن بیان آمادگی کامل منطقه در اقدامات طرح استقبال از مهر گفت:  قشر جوان هر جامعه‌ای به لحاظ برخورداری از توان، انرژی و استعدادهای فراوان قادر خواهد بود نقش موثری در آینده آن جامعه داشته باشد و دانش‌آموزان در هر جامعه‌ سرمایه اصلی آن جامعه‎ محسوب می‎شوند که امکان رشد و بالندگی در موضوعات مختلف را در عرصه‌های گوناگونی محقق می‌کنند.
وی افزود: پیشرفت، دستیابی به علوم روز دنیا و حرکت در مسیر آینده ای روشن در ایران اسلامی زمانی به طور کامل محقق می‌شود که مسئولین در حفظ و تقویت این سرمایه‌های ملی بکوشند. در این راستا رسیدگی به مدارس جزو یکی از اولویت های مهم برای مدیران شهری به شمار می رود.
کمالی زاده با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه در طرح استقبال از مهر گفت: در این راستا عملیات های همچون تامین روشنایی معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی، بهسازی معابر و آسفالت های خیابان های مذکور، شستشو و پاکسازی نماها و زیباسازی جداره های مدارس، رفع نواقص و مرمت آبخوری ها، رنگ آمیزی مخازن و زیرمخزنی ها، نگهداری و جایگزینی مخازن، پیرایش معابر و حذف زواید فیزیکی در اطراف مدارس، رسیدگی به رفع مزاحمت های شغلی و مبارزه با جانوران مضر و موذی شهر از اقدامات انجام گرفته در طرح استقبال از مهر ۱۴۰۳ است.
وی افزود: تا به امروز ۶۸ مدرسه پروژه شستشو با دستگاه سنت پلاس، زیرسازی و نقاشی دیواری را به اتمام رسانده است که این عملیات همچنان برای مدارسی که نیاز به رسیدگی بیشتر دارند، ادامه خواهد داشت.
کمالی زاده در پایان خاطرنشان کرد: دراین راستا اقدامات گوناگون معاونت های فرهنگی اجتماعی، فنی و عمران و حمل و نقل و ترافیک نیز در این طرح انجام شده و خواهد شد و خدمت رسانی به دانش آموزان ادامه دارد.

انتهای پیام/

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۵
کد خبر: 59521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =