آماده باش کامل منطقه ۵ در روزهای ابتدایی مهرماه/️ رسیدگی به فضاهای سبز مدارس سطح منطقه۵

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۵ گفت: ابلاغ آماده‌باش به تمامی مراکز درمانی منطقه، جهت خدمت‌رسانی به مخاطبین خاص این ایام" دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز" از مسائل مهم این مناسبت خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمدباقر فرهند «سرپرست ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه» گفت: حسب دستور شهردار منطقه و در حاشیه جلسه هماهنگی طرح استقبال از مهر که با حضور دستگاه های انتظامی، امدادی و خدماتی برگزار شد، شهرداری منطقه ۵ در جهت خدمت رسانی موثر به شهروندان، دانش آموزان و دانشجویان و معلمان به حالت آماده باش کامل در آمده و برنامه های لازم در این خصوص هماهنگ شده است.

فرهند ادامه داد: ابلاغ آماده باش به تمامی مراکز درمانی منطقه، ابلاغ دستورالعمل پشه آئدس، هماهنگی کامل آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر جهت خدمت رسانی به مخاطبین خاص این ایام، بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه برای انتقال دانش آموزان و دانشجویان عزیز از مسایل مهم این مناسبت خواهد بود.

وی تشریح کرد: به منظور همکاری با پلیس راهور و همکاران معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، تیم های واکنش سریع دوام که متشکل از شهروندان داوطلب و آموزش دیده هستند جهت موضوعات انضباط ترافیکی همکاری لازم را نیز خواهند داشت.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۵ در خاتمه با اشاره به پویش شهر آماده گفت: از روز اول مهرماه مربیان این ستاد با حضور در مدارس نسبت به ارایه آموزش های کوتاه مدت به شهروندان، به ویژه دانش آموزان عزیز اقدام خواهند کرد تا انشالله در هر خانواده حداقل یک امدادگر دوامی فعال باشند.

️رسیدگی به فضاهای سبز مدارس سطح منطقه ۵

همچنین مجید رجبی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 5 با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای بهسازی و ساماندهی فضای سبز شهری جهت استقبال از مهر گفت: مطابق روال سال های قبل با نزدیک شدن به مهرماه، برنامه ریزی های اجرایی و خدماتی ویژه ای پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود: اداره فضای سبز در دو زمینه این برنامه ریزی ها شامل آماده سازی فضای سبز سطح منطقه و آماده سازی فضای سبز مدارس و مراکز آموزشی و مدارس از جمله رسیدگی به فضای سبز مدرسه حضرت مریم و مدرسه صمدیان، جهت استقبال از مهر و شروع سال تحصیلی جدید عملیاتی شد.

وی در پایان اظهار داشت: طراحی و اجرای باغچه ها و فضای سبز به منظور ایجاد فضای سبز مناسب و با نشاط جهت آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس معرفی شده، با اجرای عملیات هرس و فرم دهی درختان و ترمیم و بازپیرایی و رفع نواقص فضای سبز داخل، پیرامون و معابر منتهی به مدارس در حال انجام است.

انتهای پیام/

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۲
کد خبر: 59526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =