پخش ۱۱ تن آسفالت در معابر محلات غربی منطقه ۱۸

شهرداری منطقه۱۸ پایتخت طی مدت ۶ ماه از سال بالغ بر ۱۱ تن آسفالت را با هدف بهسازی معابر و بهبود در امر تردد شهروندان در سطح محلات غربی توزیع کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، در نشست اخیر مدیران شهری منطقه و جمعی از معتمدین محلات خلیج فارس و نوروز آباد که در راستای احصاء مسائل و مشکلات شهروندان در بخشهای عمران ، ترافیک ، خدمات شهری ، شهرسازی ، فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی برگزار شده بود ، گزارش مبسوطی از وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی به استماع حاضرین رسانیده و مقرر شد سرانه های مورد نیاز با سرعت قابل توجهی تأمین و در اختیار آنها قرار داده شود.

برپایه این گزارش ، علاوه بر توزیع  ۱۱ تن آسفالت ، توضیحاتی نیز در رابطه با اجرای طرح های نگهداشت هفتگی ،  محله محوری ، معبر محوری ، جمعه بزرگراهی ، طرح استقبال از مهر و ... نیز از سوی سرپرست شهرداری ناحیه۵ منطقه به اطلاع معمتدین محلات یادشده رسانیده شد.

این گزارش حاکی است ، رنگ آمیزی ساختمان سرای محله و خانه بهداشت محله نوروز آباد ، بررسی نصب سرعت گیر در محله خلیج فارس شمالی ، رنگ آمیزی خط کشی های عابر پیاده ، بررسی وضعیت آسفالت خیابانهای اصلی ، بازگشایی خیابان نیک پسندی ، بلوار رهنما نیز از جمله موضوعات مورد توجه معمتدین محلی در این نشست بود.

انتهای پیام/

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۱
کد خبر: 59528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =