بازسازی و نوسازی مرکز فرآموز میلاد منطقه ۱۹ به پیشرفت ۵۰ درصدی رسید

بازسازی مرکز فرآموز میلاد منطقه ۱۹ در آستانه سال تحصیلی جدید با اجرای عایق کاری دیوارها، ساخت دکور، نصب نورهای سقفی و رنگ‌آمیزی به پیشرفت ۵۰ درصدی رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی افزود: با توجه به از سرگیری فعالیت های مرکز فرآموز میلاد با آغاز بازگشایی مدارس در قالب طرح من شهردارم دو بازسازی و نوسازی در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اتمام رفع نواقص فنی و عمرانی‌ بنا، ایزوگام سقف، عایق بندی دیوارهای رطوبت دار ادامه داد: از آنجایی که فعالیت‌ها و خدمات این مرکز نقش به‌سزایی درآموزش مهارت‌های تربیتی کودکان و نوجوانان دارد به منظور ارتقای خدمت‌رسانی به مراجعین نورپردازی، اصلاح شبکه روشنایی، نصب پرده‌های سه‌بعدی، اجرای کف پوش جدید، رفع نواقص مبلمان و دکور سازی در حال انجام است.

به گفته سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی با هدف به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات آموزشی و بهره مندی حداکثری از خدمات این مرکز راه اندازی کارگاه بازی و نمایش، اجرای دکورهای آموزشی، تهیه و خرید فیلم آموزشی و ... در دستور کار قرار گرفت.

براساس این گزارش مرکز فرآموز میلاد واقع در بوستان ۲۲ بهمن ناحیه یک ابراز وجود (مهارت نه گفتن)، خودآگاهی (من کیستم)، توکل (خدا با من است)، مثبت اندیشی، بازی و شناخت را به کودکان و نوجوانان۶ تا ۱۲ سال ارائه می‌دهد.

انتهای پیام /

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
کد خبر: 59532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =