اجرای پروژه آبرسانی تحت فشار در ۶ موقعیت جدید

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ گفت: با توجه به اهمیت بهبود زیرساخت های آبرسانی و افزایش بهره‌وری در مصرف منابع آب، ۱۷۵۰ مترطول توسعه شبکه آبرسانی در ۶ موقعیت جدید انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ ابراهیم کوه نژاد اظهار داشت: در راستای ارتقاء کیفیت خدمات و بهبود مدیریت منابع آب، پروژه توسعه شبکه آبرسانی تحت فشار به منظور حذف آبیاری تانکری درحال اجرا است و در یک ماه گذشته هزار و ۷۵۰ مترطول در موقعیت های خیابان آستانه، میثم شمالی، جاده معدن، میثم جنوبی، بوستان میرهادی، بلوار شهید دستواره انجام شد.

کوه نژاد افزود: با اجرای این پروژه علاوه بر حذف تدریجی روش‌های سنتی آبیاری تانکری که مشکلاتی نظیر ناپایداری در تأمین آب و ایجاد ترافیک در معابر را در پی دارد، شبکه‌ای مدرن و کارآمد جهت آبرسانی به فضاهای سبز شهری ایجاد خواهد شد که علاوه بر کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از هدررفت آب، امکان نگهداری بهتر و مؤثرتر از فضای سبز را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: توسعه شبکه آبرسانی تحت فشار در حفظ و ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری تأثیر قابل توجهی دارد و گامی مهم در راستای مدیریت بهینه منابع آبی و بهبود زیرساخت‌های شهری دارد.

انتهای پیام/

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 59540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =