بازپیرایی فضای سبز و کاشت ۳۰۰۰ اصله درختچه در طرح الگوی خدمت در منطقه ۲۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ از بازپیرایی فضای سبز و کاشت ۳۰۰۰ اصله درختچه در طرح الگوی خدمت در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "مسعود نوابی" با اشاره به اینکه هدف اصلی طرح الگوی خدمت یک خدمت ملموس و قابل درک برای شهروندان است که همگی در راستای جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان در حال انجام است، گفت: در همین راستا طرح الگوی خدمت با رویکرد ایجاد محورهای نمونه تمامی موضوعات حوزه فضای سبز را در بر می گیرد.

وی به اجرای عملیات کاشت درختچه در سه محور الگوی خدمت اشاره کرد و افزود: رسیدگی ویژه به فضای سبز این محورها در دستور کار قرار گرفته و بیش از سه هزار اصله درختچه از جمله توری، برگ نو و... در محورهای بلوار اصلی، بلوار شاهد و ورداورد کاشته می شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ تاکید کرد: بیش از دو هزار اصله درختچه در بلوار اصلی کاشته شده است و بازپیرایی فضای سبز و کاشت بیش از یکهزار اصله درختچه در بلوار شاهد و وردآورد در دستور کار قرار گرفته است.

نوابی در پایان گفت: پس از کاشت و بازپیرایی فضای سبز، اجرای لوله گذاری و آبیاری قطری نیز در دستور کار معاونت قرار گرفته و انجام می شود.

انتهای پیام/

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 59547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =