راه‌اندازی واحد ثبت پیام سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ در پهنه شمال‌غربی پایتخت

با حضور شهردار و مدیران شهری منطقه ۲۲ واحد ثبت خبر سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه ۲۲ روز سه‌شنبه همزمان با بیستم شهریورماه در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی با اعلام این خبر گفت: واحد ثبت پیام سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ با هدف رفع فوری مشکلات شهری شهروندان منطقه ۲۲ راه‌اندازی خواهد شد که پس از تماس شهروند با شماره تلفن ۱۳۷ و درخواست های صورت گرفته توسط آنها در حوزه های مختلف مدیریت شهری، ابتدا پیام توسط کاربر سامانه ثبت و سپس کد و یا شماره پیگیری به شهروند برای اطلاع از رفع مشکل واصله به این واحد داده می‌شود.

وی افزود: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ با تکیه بر اهمیت اصول شهروندمداری و پاسخگویی در این منطقه راه‌اندازی خواهد شد و تلاش خواهد کرد تا با افزایش مشارکت مردمی در جهت تسریع در خدمات رسانی و رفع مشکلات موجود قدم بردارد و با توجه به اینکه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه‌اندازی شده است، برای رفع سریع‌تر معضلات و مشکلات موجود، پیام‌های دریافتی از مرکز طبق اولویت‌بندی صورت گرفته در حوزه‌های مختلف ترافیکی، خدمات شهری، فنی و عمرانی ،شهرسازی، اجتماعی، مالی و ... به واحد مربوطه ارجاع داده می شود تا درکمترین زمان ممکن، پاسخگویی در این زمینه صورت پذیرد.

شهردار منطقه ۲۲ اذعان کرد: این واحد در راستای تقویت سامانه ۱۳۷ منطقه و ارتقاء خدمات دهی به ساکنین منطقه ۲۲ راه اندازهی شده است و شهروندان می‌توانند طی تماس با ۱۳۷ گزارشات خود با موضوعات مختلف مرتبط با مدیریت شهری را اعلام نمایند. این واحد روز سه شنبه با حضور مدیران شهری منطقه در مجموعه امام علی(ع) افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه آشنایی بیشتر شهروندان با کارکرد سامانه ۱۳۷، ارسال و ثبت پیام های مردمی به نسبت سال های گذشته در این سامانه بیشتر و بیشتر شده و پیام های واصله توسط ۶کارشناسان واحد ثبت پیام دریافت و پیگیری های لازم توسط عوامل ۱۳۷ پلاس این اداره مستقر در نواحی شش‌گانه منطقه با قید فوریت و در اسرع وقت در دست اقدام قرار می گیرد و بسته به نوع درخواست و انجام مراحل لازم جهت تائید لزوم انجام کار و درخواست شهروندان زمان رسیدگی به پیام ها متفاوت خواهد بود.

نصرتی در پایان اظهار کرد: این سامانه نظارتی با آمادگی کامل درخواست های شهروندان را دریافت و تا حصول نتیجه پیگیری می نماید و با اهتمام حوزه های خدمت رسان و شناسایی مشکلات با محوریت درخواست‌های شهروندی تلاش می‌شود روند کاهشی پیام‌های ۱۳۷ و درخواست‌های مردمی در خصوص موضوعات مرتبط با حوزه مختلف مدیریت شهری در این منطقه ادامه یابد.

گفتنی است؛ با تلاش های شبانه روزی و مستمر همکاران مستقر در واحد ۱۳۷ منطقه ۲۲ و در ارزیابی عملکرد ۳ ماهه چهارم سال گذشته این سامانه موفق به کسب رتبه دوم سامانه در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۲ شد.

انتهای پیام/

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 59560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =