تقدیر نادعلی از شهرداری منطقه ۸

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پل شهید باقری در منطقه ۸ به بهره‌برداری رسیده است، گفت: از شهردار منطقه ۸ و معاون فنی و عمرانی تقدیر می کنیم که در زمان ساخت بهترین شرایط فراهم شد و امروز هم ترافیک موجود در آن محدوده از بین برده رفته است.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در دویست و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعدادی از کارکنان رسمی سالن تطهیر سازمان بهشت زهرا(س) در اعتراض به موارد رفاهی تجمع کرده بودند، اظهار کرد: مدیران ارشد سازمان در جمع کارکنان حاضر شدند و خط تطهیر پس از ورود مدیرعامل به موضوع، فعالیت داشت. بنا بر هماهنگی با معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری هم بلافاصله اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: اگر بخواهیم از بی نظمی جلوگیری کنیم دلیل نمی شود که سختی کارها را در نظر نگیریم. سازمان بهشت زهرا(س) و یا سازمان آتش نشانی شرایط خاص دارند و نیروها دچار سختی کار هستند و لازم است که شهرداری در پرداخت حقوق و موارد رفاهی توجه ویژه تری به آنها داشته باشد.

نادعلی با بیان اینکه پل شهید باقری در منطقه ۸ به بهره برداری رسید، تصریح کرد: ما نه ساخت آن را متوجه شدیم و نه بهره‌برداری آن را. از شهردار منطقه ۸ و معاون فنی و عمرانی تقدیر می کنیم که در زمان ساخت بهترین شرایط فراهم شد و امروز هم ترافیک موجود در آن محدوده را از بین برده است.

انتهای پیام/

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 59578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =