پیشرفت بیش از ۹۹درصدی مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو

جلسه و بازدید طرح الگوی خدمت با حضور مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق، شهردار منطقه۱۶ و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق در بازدید از پروژه های احداثی مرتبط با طرح من شهردارم ۲ و توسعه محله ای منطقه ضمن تقدیر از شهردار منطقه۱۶ که با اشراف کامل به منطقه در کنار مدیران شهری در اجرای پروژه های طرح من شهردارم ۲ تا پایان شهریور ماه تأکید و افزود؛ طبق زمان بندی صورت گرفته تا پایان شهریور ماه سال جاری هیچ گونه پروژه آغاز نشده و غیر فعال در مناطق ۲۲ گانه نباید موجود باشد و همه پیگیری ها و بررسی موارد خاص در این خصوص صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شهری منطقه در پیگیری مستمر پروژه‌های من شهردارم ۲ و توسعه محله ای عملکرد منطقه را با اجرای ۱۴۳ پروژه مثبت ارزیابی کرد.

فیاض در خاتمه تاکید کرد: باید تلاش کنیم با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در مناطق شهری جهت اجرای طرح الگوی خدمت منشاء تحولات ماندگار برای شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها باشیم.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه نیز با اشاره به مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو که با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۹ درصدی در آستانه بهره برداری قرار دارد ، افزود:با اجرای تاسیسات موتورخانه و محوطه سازی این پروژه به زودی تقدیم شهروندان خواهد شد.

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 59592

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =