کمک به بهسازی و تجهیز مدارس در منطقه ۱۹

نشست کمیته منطقه‌ای طرح کمک به بهسازی و تجهیز مدارس و استقبال از مهر در منطقه ۱۹ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، نشست کمیته منطقه‌ای طرح کمک به بهسازی و تجهیز مدارس و استقبال از مهر با حضور حسین اخگرپور شهردار منطقه۱۹، سید رسول سمائی معاون طراحی و نظارت آموزشی اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران، حبیب الله قربانی مهر مدیر آموزش و پرورش منطقه، معاونین و مدیران شهری برگزار شد.

اخگر پور در این نشست با اشاره به اینکه خدمت به آموزش و پرورش خدمت به بشریت است، افزود: خداوند را شاکریم بابت توفیق خدمت به جویندگان علم و دانش زیرا فعالیت در مدارس باقیات و صالحات محسوب می شود.  


وی خواستار تعریف فصل نامه ای ذیل دبیرخانه استقبال از مهر شد و گفت: به همین منظور فعالیت های آموزشی، فرهنگی، تفریحی و اجتماعی در سال تحصیلی جدید برای مدارس در حوزه آموزش های شهروندی، ورزش، کاهش آسیب های اجتماعی، سلامت، حمل و ترافیک، مدیریت بحران و ...تهیه و تدوین شود.


در ادامه قربانی مهر ضمن قدردانی از خدمات ارزنده، خالصانه و صمیمانه مدیریت شهری در راستای آماده سازی مدارس منطقه اظهار کرد: رشد و توسعه هر کشور مرهون تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است و بی شک خدمت به دانش آموزان خدمت به آینده این جامعه را در پی دارد.


مدیر آموزش و پرورش منطقه با اشاره به اینکه بخشی از مدارس در محلات کم برخودار واقع شده تصریح کرد: استعدادهای زیادی در بین دانش آموزان وجود دارد که نیازمند تزریق امکانات و توجه به آنها است و اقدامات ارزشمند شهرداری در مدارس مسئولیت ما را سنگین تر می کند.


معاون طراحی و نظارت آموزشی اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران افزود: با افزایش اعتبار تجهیزی، عمرانی و بهسازی مدارس در سال تحصیلی جدید می توان فعالیت های متنوعی در مدارس پیش بینی کرد.


هادی قربانی مدیر اداره آموزش های شهروندی درخصوص اقدامات پیش رو از سوی معاونت ها با اولویت مدارس طرح آرمان، دارای شهردار مدرسه، مدارس محلات دوستدار کودک به اتمام اجرای روکش آسفالت ۱۲ مدرسه، شست و شو، رفت و روب، بازپیرایی فضای سبز، نظافت محوطه و سرویس های بهداشتی ۱۲۸ باب ساختمان های مدارس در ۱۵۵ شیفت، تهیه ۱۲۰ میز و نیمکت، اجرای اقدامات ایمن سازی ترافیکی با خط کشی، اجرای بلوک عابر پیاده در پیرامون ۳۰ مدرسه، رنگ آمیزی دیوارهای بیرونی، داخلی، امحاء تبلیغات و...  اشاره کرد.


ضمن اینکه پس از بازگشایی مدارس آموزش های شهروندی، مدیریت پسماند، مدیریت بحران، Hse، سلامت محور، و برپایی برنامه های متنوع و اردوهای تفریحی و آموزشی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام /
 

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 59603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =