از اجرای ۴۵۰ مترمربع نقاشی دیواری در بزرگراه بسیج تا نورپردازی نقاط بی دفاع شهری

شهردار منطقه ۱۵ گفت: با اجرای چند طرح توسعه محله ای و اجرای اقدامات زیباسازی، معابر عمومی این منطقه جان تازه به خود گرفت.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با تاکید بر رعایت کیفیت و کمیت اجرای پروژه های توسعه محله ای افزود: داشتن شهری آراسته و زیبا، آرامش را برای شهروندان به ارمغان می آورد، به همین سبب  ۴ نقطه از محور پر تردد بزرگراه بسیج  با اجرا و بهسازی نقاشی دیواری با طرح های متنوع و جدیددر مجموع به مساحت ۴۵۰ مترمربع جان تازه به خود گرفت.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه محیط شهری به‌عنوان ظرفیتی برای نشاط بخشی به کالبد شهری و ایجاد نشاط شهروندی است، اضافه کرد:  این طرح در قالب پروژه توسعه محله ای و من شهردارم ۲ به اجرا درآمد.

شیری در ادامه به اجرای طرح نورپردازی مقبره الشهدای بوستان ولیعصر (عج)  اشاره کرد و گفت: مزار شهدای گمنام بوستان ولیعصر(عج) میعادگاه عاشقان و دلدادگان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس است و  طرح نورپردازی مقبره الشهدای گنبدی شکل این بوستان انجام شد.

وی همچنین  با تاکید براهمیت نقش روشنایی در تأمین ایمنی و امنیت فضاهای شهری، حذف فضاهای بی دفاع شهری و ارتقای کیفیت بصری شهر گفت: به همین منظور طرح رفع خاموشی های ۴ نقطه در قالب پروژه توسعه محله ای در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه در پایان  افزود:  به همین سبب اجرای عملیات نورپردازی پل های شهید خلیلی، شهید متوسلیان، زیرگذر سپاه (زیرگذر خروجی بزرگراه شهید نجفی رستگار به شهرک رضویه) و زیرگذر نیک روز  بزرگراه آزادگان به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 59623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =