اتخاذ تمهیدات لازم برای تردد ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ در ستاد استقبال از مهر ۱۴۰۳ این منطقه از اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم برای تردد ایمن محصلان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، ستاد استقبال از مهر ۱۴۰۳ منطقه ۱۵ با محوریت معاونت حمل و نقل و ترافیک و با حضور معاونین اجرایی منطقه، رئیس پلیس راهور، فاتب، شهرداران نواحی هفتگانه، نمایندگان دستگاه های خدمات رسان شامل ادارات برق، گاز، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش منطقه، مدیر تاکسیرانی و شرکت واحد اتوبوسرانی برگزار شد.

علیرضا اسکندری معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در این جلسه با اشاره به فرارسیدن ماه مهر و تکاپوی شهروندان در آستانه سال تحصیلی جدید، بر اهمیت رفع مشکلات ترافیکی، ایمنی و ایجاد آرامش دانش آموزان، دانشجویان و خانواده هایشان تاکید کرد و گفت: تمهیدات و اقدامات لازم  ستاد اجرایی استقبال از مهر سال ۱۴۰۳ به منظور مدیریت و کنترل ترافیک، روان سازی و تسهیل عبور و مرور در شبکه معابر و ساماندهی سرویس مدارس اتخاذ شد.

وی افزود: ستاد استقبال از مهر به منظور هماهنگی دستگاه های اجرایی با هدف  فراهم نمودن شرایط ایمن وکاهش مشکلات ناشی از افزایش تقاضای سفر برای شهروندان و دانش آموزان  با محوریت این معاونت برگزار شد.

همچنین در ادامه این جلسه معاونین خدمات شهری و محیط زیست، امور اجتماعی و فرهنگی، رئیس پلیس راهور منطقه به ارائه اقدامات و برنامه های پیش بینی شده پرداختند.


انتهای پیام/

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 59641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =