ارزیابی الزامات HSE در آستانه ماه مهر

توسعه پایدار، فرایندی است که ضمن توجه داشتن به رشد اقتصادی، عدالت اجتماعی و پایداری منابع زیست محیطی را نیز مورد تأکید قرار می‌دهد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ پیوستن شهر تهران به مجموعه شهرهای پایدار، یکی از مهمترین اهداف کلان مدیریت شهری است. در این راستا تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است تا ابزارهای مناسبی برای تحقق توسعه پایدار شهری و دستیابی به یک شهر پایدار حاصل شود. ابزار مناسب برای تثبیت پایداری شهرها مبتنی بر شاخص‌هایی است که تحقق تدریجی آن وضعیت مطلوبی را ایجاد می‌کند. یکی از ابزارهای تحقق توسعه پایدار شهری استقرار سیستم مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) است.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان مطلب فوق افزود : با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و حفاظت از جان شهروندان در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس،همچنین در راستای تامین ایمنی دانش آموزان طی بازدید از سوی مدیران و کارشناسان hse موارد عدم انطباق احصاء و به مبادی ذیربط در معاونت ها و نواحی جهت رفع ارسال شد.


سالاری پورتصریح کرد: هر ساله در آستانه مهرماه و به مناسبت بازگشایی مدارس، با برنامه‌ریزی مناسب، طرح استقبال از مهر با هدف رضایتمندی شهروندان و دانش‌آموزان شهری اجرا می‌شود. در این طرح به‌منظور ارتقاء سطح خدمات، فضاسازی و آماده‌سازی هر چه‌بهتر مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس سطح منطقه به‌صورت ویژه برنامه ریزی و انجام می­پذیرد.
وی افزود: بازپیرایی فضای سبزمراکز آموزشی و جلوه بخشیدن به نمای آنها، ارائـه برنامه‌های آموزشی و ترویجی با رویکرد مشارکت‌پذیری در مباحث مهم نگهداشت شهر و افزایش سطح همکاری‌ و تعاملات مدیریت شهری و مراکز تحصیلی و آموزشی از مهمترین اهداف طرح استقبال از مهر است.

انتهای پیام/

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 59652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =