تجهیز بوستان‌های منطقه۲ به ۱۵۰ مبلمان پارکی جدید

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از نصب بیش از ۱۵۰عدد مبلمان پارکی جدید در راستای نگهداشت مبلمان پارکی تفرجگاه ها و بوستان های منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری با اشاره به برنامه های اجرایی دربهسازی و نگهداشت بوستان ها گفت:  بوستان ها به عنوان یکی از فضاهای عمومی شهری، ظرفیتی برای گذران اوقات فراغت خانواده ها به شمار می رود و درهمین راستا بهسازی و تجهیز مبلمان پارکی و ایمن سازی وسایل ورزشی و بازی کودکان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مبلمان پارک‌های شهری یکی از مهم‌ترین بخش‌های بوستان‌ها و فضاهای سبز هستند که رفاه، امنیت و زیبایی فضا را تحقق می‌بخشند بیان کرد:  پس از نیازسنجی صورت گرفته ، ۱۵۰عدد نیمکت بتنی و پلی وود و همچنین  سطل‌های زباله جدید در بوستان ها جانمایی و نصب شد.
معاون شهردار منطقه۲ گفت: به همین منظور ۱۸عددنیمکت بتنی در بوستان سنگی و محور سعادت آباد،۶۵عدد نیمکت پلی وود در بوستان سنگی، ۱۰عدد نیمکت پلی وود در بوستان اشرفی، ۳۶عدد نیمکت پلی وود در بوستان جوانه، ۳ عدد نیمکت معلولین در بوستان ارمغان و ۱۶ عدد نیمکت بتنی در بوستان ترنج نصب شد.
به گفته طاهری نیمکت های بتنی علاوه بر زیبایی و جذابیت نسبت به لحاظ مقاوم بودن در برابر شرایط جوی ، موجب کاهش هزینه نگهداری مبلمان های پارکی می شود.

انتهای پیام/

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 59656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =