طرح الگوی خدمت در خیابان ابوذر اجرا شد/ اجرای بالغ بر ۵ هزار تن آسفالت در خیابان ابوذر

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح خدمت در خیابان ابوذر، گفت: علاوه بر اقدامات دیگر در این معبر، از ابتدای مدیریت جدید شهری در این خیابان عملیات تراش و روکش مکانیزه با ۵ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت اجرا شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط  عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه در خصوص یکی از محورهای الگوی خدمت در خیابان ابوذر، گفت: خیابان  ابوذر یکی از خیابان های اصلی و پرتردد منطقه محسوب می شود که مراکز مهمی همچون بیمارستان ضیائیان، آزمایشگاه های تشخیص طبی، بانک، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز آموزشی در این خیابان واقع شده اند.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه های توسعه محله ای و احیاء خیابان ابوذر در دوره جدید مدیریت شهری، اقدامات و خدمات شهری مختلفی توسط عوامل اجرایی خدوم شهرداری منطقه در این خیابان انجام شده است.

سیفی با اشاره به خدمات عمرانی انجام گرفته طی این مدت در خیابان فوق، گفت: از ابتدای مدیریت جدید شهری در این خیابان عملیات تراش و روکش مکانیزه با ۵ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت اجرا شده است.

وی به پیاده روسازی های انجام گرفته در مدت مذکور، تصریح کرد: عملیات اجرای پیاده روسازی در ضلع شمال و جنوب این خیابان در مساحتی به طول ۱۴ هزار متر مربع انجام شده است و نوارهای بساوایی جهت تردد راحت تر توانیابان عزیز نیز در طول مسیر اجرا شده است.

شهردار منطقه ۱۷، اظهار کرد: همزمان با اجرای عملیات پیاده روسازی در این خیابان، هماهنگی و اقدامات لازم با شرکت های خدمت رسان شهری منطقه در خصوص  اتصال به شبکه فاضلاب شهری نیز انجام شده بود.

سیفی به خدمت دیگر در حوزه فنی و عمرانی در خیابان ابوذر، اشاره کرد و گفت: انهار فرسوده و قدیمی در این خیابان وجود داشتند که مشکلات زیست محیطی برای شهروندان ایجاد کرده بود؛ به همین منظور و جهت بهسازی شبکه فرعی آب های سطحی، انهار قدیمی در ضلع جنوبی خیابان ابوذر توسط عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه جمع آوری شده است و ۲ هزار و ۲۰۰ متر طول  کانیو جانبی احداث شده است.

انتهای پیام/

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 59663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =