اجرای طرح آموزشی دوچرخه‌سواری برای گروه‌های مختلف سنی در منطقه ۱۴

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ از اجرای طرح آموزشی دوچرخه‌سواری برای گروه‌های مختلف سنی این منطقه به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، رضا تربت جو با بیان اینکه این دوره های آموزش دوچرخه سواری در راستای توسعه حمل و نقل پاک و تاثیر دوچرخه سواری در کاهش بار ترافیکی به اجرا درآمده است، گفت: این طرح آموزشی در بوستان ترافیک (رویای آبی) منطقه۱۴ آغاز شده و روز های شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۸تا ۹ونیم صبح در این بوستان میزبان علاقه‌مندان هستیم.
تربت جو با تاکید بر اهمیت داشتن دانش و رعایت مبانی اولیه دوچرخه سواری چه برای جابجایی در شهر و چه فعالیت ورزش افزود: والدین به همراه فرزندان شان می توانند با شرکت در کلاس های آموزشی دوچرخه‌سواری شهری، نکات و موارد لازم را به صورت کاربردی زیر نظر کارشناسان و مربیان فدراسیون دوچرخه سواری بیاموزند.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای این طرح ترافیکی آموزش محور بیش از۳۰۰ شهروند دوچرخه سواری اصولی را فرا گرفته اند، ادامه داد: شهروندان برای شرکت در دوره دوچرخه سواری می توانند به صورت رایگان دوچرخه دریافت کنند. وی در خصوص نحوه ثبت نام خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با شماره های ۰۹۶۰۴۰۱۴۷ حوزه اموزش ترافیک منطقه همچنین شماره ۰۹۳۶۵۳۲۲۰۴۷ ارتباط بگیرند تا هماهنگی و اطلاع رسانی برای شرکت در دوره ها انجام شود.

انتهای پیام/

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
کد خبر: 59699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =