اختصاص بیش از ۳۰ فضای پارک اختصاصی ویژه معلولین

با توجه به در پیش بودن مهر ماه و شروع فعالیت و بازگشایی مدارس، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه شش بیش از ۳۰ واحد فضای پارک اختصاصی ویژه معلولین در نزدیکی مدارس احداث کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران؛ علیرضا صادقی بخش، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۶ گفت: یکی از اولویت های کاری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ایجاد تسهیلات و زیرساخت های مناسب برای تسهیل در تردد جانبازان وشهروندان کم توان جسمی است تا این دسته از شهروندان با دغدغه کمتری در فضای شهری تردد داشته باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا در یکماه گذشته علاوه بر ایجاد و بهسازی رمپ های دسترسی به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، معاونت حمل و نقل و ترافیک اقدام به تخصیص فضای پارک وسایل نقلیه ویژه این عزیزان در نزدیکی محدوده مراکز آموزشی کرده است.

صادقی بخش تصریح کرد: ایجاد این جایگاه های پارک اختصاصی همراه با خط کشی آبی رنگ و نصب تابلوی مربوطه همراه بوده است. همچنین وی از شهروندان منطقه شش درخواست کرد تا با این معاونت با رعایت و همراهی برای خدمت رسانی به شهروندان کمک کنند.

معاون شهردار منطقه۶، همچنین به بازدید های میدانی مستمر شهرداران نواحی با محوریت نیازسنجی و رفع مشکلات افراد دارای معلولیت اشاره کرد و افزود: در این بازدید میدانی، معضلات ترافیکی مربوط به توانیابان موشکافی و بررسی می شود تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

انتهای پیام/

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 59721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =