آغاز نظارت ستادی حوزه و پایگاه‌های تابعه بسیج شهرداری تهران

معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران از آغاز طرح نظارت ستادی این سازمان تحت عنوان طرح "شهید اسداللهی" از ۲۷ شهریورماه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، محمد گرمابدری گفت: طرح نظارت ستادی شهید اسداللهی از روز سه شنبه هفته جاری و با هدف بررسی مشکلات، ارائه راهکارها و افزایش تعامل کاری بین واحدهای ستادی سازمان بسیج شهرداری تهران با حوزه ها و پایگاه های تابعه آغاز می شود.

او افزود: در این بازدیدها ضمن بازرسی از عملکردهای حوزه ها توسط کارشناسان ستادی، نکات و راهنمایی‌هایی برای رفع مسائل مطرح می‌شود و از سویی تعامل و همکاری پایگاه ها با ستاد افزایش می یابد.

گرمابدری در عین حال نظارت ستادی را لازمه پویایی درعملکرد حوزه ها عنوان کرد و افزود: نظارت ستادی موثر از نظر ما نظارت ستادی میدانی است و در همین راستا با تقسیم بندی شهر تهران به ۴ پهنه در یک بازه زمانی یک ماهه نظارت ستادی همه پایگاه های تابعه بسیج شهرداری تهران انجام خواهد شد.

معاون بازرسی سازمان بسیج شهرداری تهران در عین حال خاطرنشان کرد: اینگونه بازرسی ها شناسایی و رفع موانع و معایب است و ما به دنبال این هستیم که با رفع موانع و مشکلات زودتر و بهتر به نتیجه و اهداف خود برسیم.

به گفته وی؛ دیدار با بسیجیان و دریافت نقطه نظرات، دیدگاه ها و انتقادات آن ها از دیگر برنامه های طرح شهید اسداللهی است که در این طرح اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
کد خبر: 59728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =