پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۵ رصد و ارزیابی شد

شهردار منطقه ۱۵ به همراه مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران طی ۳ ساعت از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی باب‌الرضای پایتخت بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این بازدید میدانی محمد شیری شهردار منطقه به همراه سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران طی ۳ ساعت با هدف بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی و چگونگی تحقق مطالبات شهروندان در منطقه ۱۵ از روند طرح های در دست اجرا بازدید و میزان پیشرفت آنها را رصد کردند.

محمد شیری شهردار منطقه گفت: طی این بازدید از روند  اجرای بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منطقه شامل کلینیک گل و گیاه بوستان فدائیان اسلام، سرویس بهداشتی بوستان شاهد، بهسازی ایستگاه های اتوبوس در محلات همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، احداث سوله ورزشی زنبق، پروژه هدایت آب های سطحی در محدوده بزرگراه امام علی(ع) به کانال سرخه حصار، مخزن بتنی کوهسار، بنفشه و بسیج رصد و ارزیابی به عمل آمد.  

شیری با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور توسعه خدمات مدیریت شهری در محلات ۱۹ گانه منطقه ۱۵ گفت: مهمترین اولویت مدیریت شهری این‌ منطقه جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره‌برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

شهردار منطقه تأکید کرد: با وجود اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها از کیفیت آن‌ها غافل نیستیم و شاخصه‌های کیفی همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

علی روحانی معاون فنی و عمران منطقه نیز با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه های عمرانی به منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان منطقه در حال انجام است، افزود: این سلسله بازدیدها و پایش‌های مستمر تا تکمیل و بهره‌برداری از پروژها ادامه خواهد داشت.

محمد شیری شهردارمنطقه ۱۵ به همراه  سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، امیر مرشدی زاده معاون هماهنگی مناطق اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت امور مناطق شهرداری تهران، علی روحانی معاون  فنی و عمران، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست، طی ۳ ساعت از آخرین وضعیت پروژه ‌های عمرانی  باب الرضای پایتخت بازدید میدانی کردند.

انتهای پیام/

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 59758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =