منطقه ۲۲ صاحب جاده تندرستی می‌شود

معاون شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات طراحی و احداث جاده تندرستی در این منطقه با هدف ترویج نشاط اجتماعی و خانوادگی خبر داد و گفت: با تلاش و همفکری مجموعه مدیریت شهری منطقه عملیات احداث این پروژه هرچه سریع‌تر به اتمام رسیده و در آینده نزدیک جهت استفاده شهروندان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی در این باره اظهار کرد: یکی از اهداف ما در راستای برنامه‌ریزی و اجرای پروژه جاده تندرستی، احیای دوباره هویت در فضاهای شهری و تقویت تعلق شهروندان به محل زندگی خود خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در محورهای منتخب در حال اجرا و پیاده سازی است؛ عنوان کرد: احداث جاده تندرستی در ۳ محور بلوار دهکده حدفاصل میدان المپیک تا بلوار استادیوم به طول ۸۰۰متر، بلوار دهداری به طول ۲ هزار و ۸۰۰متر، بلوار علی دایی به طول ۴ هزار متر برنامه‌ریزی و در حال پیاده سازی است.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۲ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این خصوص ابراز کرد: تا به امروز عملیات پیاده‌روسازی و مرمت مسیر دوچرخه در بلوار دهکده دارای پیشرفت ۸۰درصدی بوده و پس از آن عملیات تراش و روکش آسفالت انجام خواهد شد. همچنین در بلوار غربی استادیوم آزادی با نام بلوار علی دایی عملیات مرمت و بهسازی جداول انهار نیز پیشرفت فیزیکی ۴۰درصدی داشته است.

ایرانشاهی در ادامه خاطرنشان کرد: در بلوار شرقی استادیوم و بلوار دهداری عملیات تخریب جداول قدیمی و فرسوده جهت احداث کانیو جانبی جهت جمع آوری هدایت آب‌های سطحی در حال اجرا می باشد که تا به امروز ۴۵ درصدی عملیات انجام شده است و خاکبرداری جهت پیاده روسازی لاین شرقی بلوار دهداری نیز پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی و تخریب و حمل آسفالت رفیوژ میانی بلوار شرقی استادیوم آزادی پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی داشته است.

معاون شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به بازدیدهای مستمر از فرآیند اجرای پروژه‌های عمرانی در محورهای یاد شده اظهار کرد: با اجرای طرح الگوی خدمت در محورهای در نظر گرفته شده که مبتنی بر تمرکز و تنوع امکانات موردنیاز شهروندان است تلاش خواهد شد تا موجبات رضایتمندی شهروندی و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان در فضاهای شهری بیش‌ از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 59774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =