مسابقه نقاشی و عکاسی« نقشینه حیات» برگزیدگان خود را شناخت

در ادامه برگزاری مسابقه نقاشی و عکاسی از گونه‌های جانوری تاکسیدرمی شده موزه تنوع زیستی شهر تهران که همزمان با هفته محیط زیست و به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تنوع زیستی در پارک پردیسان به اجرا درآمده بود، آئین اختتامیه این مسابقات صبح امروز در بوستان ورشو برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، «اصغر عطایی» در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین، به ارائه گزارش اجمالی از نحوه برگزاری، داوری و انتخاب نفرات برگزیده این مسابقات پرداخت.

وی در ادامه گفت: همه بچه ها به دلیل حضور، برنده واقعی هستند و برگزاری این رویدادها بستری را برای دانش آموزان فراهم می کند تا توانایی های هنری خود را به نمایش بگذارند، و به آنها اجازه می دهد تا به رسمیت شناخته شوند و آثار خود را در معرض دید قرار دهند. علاوه بر این مسابقات باعث تشویق رقابت سالم در بین دانش آموزان میشود که میتواند نیروی محرکه ای برای بهبود مستمر و توسعه مهارتهای هنری باشد.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ادامه صحبتهای خود به اهمیت موضوع حفاظت از محیط زیست و اقلیم شهری پرداخت و گفت: با صنعتی شدن دنیا و شهرنشینی و از بین رفتن حریم شهرها، موضوع گیاهان و تنوع جانوری با تهدید جدی روبرو است و جان انسانها به همین موضوعات محیط زیستی بستگی دارد و با توجه به تاکیدات دین اسلام به حفظ محیط زیست ، وظیفه ما انسانها در صیانت از این مهم، دوچندان میشود.

عطایی در پایان صحبتهای خود برگزاری چنین رویدادهایی را برای دانش آموزان بسیار لازم دانست و گفت: مدیران مناطق  می بایست اینگونه برنامه ها را  با موضوعات متنوع دیگر در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است در پایان مراسم به نفرات برتر دو رشته ( نقاشی و عکاسی )لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 59781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =