اهدای ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، جشن مهربانی مهر در منطقه ۱۵ تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر با اشاره به اینکه جشن مهربانی مهر با همکاری خیریه حیات صالحین مهدیار در مجموعه ورزشی شهدای مشیریه برگزار شد، گفت: در این مراسم  ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و بسته‌های معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار و دانش‌آموزان آنان اهدا شد.

وی افزود: این رویداد با هدف ارتقای سطح رفاه و شادی در میان خانواده‌های کم‌برخوردار برگزار و در کنار توزیع بسته‌ها، خدمات پزشکی رایگان توسط متخصصین داخلی، ارتوپدی، اطفال، گوارش و طب سنتی نیز ارائه شد.

مالمیر اضافه کرد: در حاشیه مراسم، از خانواده معظم شهید بهنام کریمی و ۵ توان یاب تقدیر شد و ۴۰ کارت هدیه به قید قرعه به حاضرین اهدا شد. همچنین، برنامه‌های فرهنگی متنوعی از جمله موسیقی زنده، اجرای گروه دف‌زن دلوان، گروه رزمی کاران توانا و مسابقات ورزشی و فکری برای کودکان برگزار شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدامات به بهبود وضعیت زندگی خانواده‌های کم‌برخوردار و ایجاد امید در دل آنها کمک کند.

همچین جشن مهربانی مهر با حضور خانواده معزز شهدا، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵، معاون و مدیر اجتماعی ناحیه۴، رییس انجمن اولیا و مربیان منطقه، مدیران فرهنگی و مرکز خدمات اجتماعی منطقه، مدیران محلات مشیریه و رضویه، معتمدین محله و... در مجموعه ورزشی شهدای مشیریه واقع در منطقه ۱۵ برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 59783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =