اجرای ایده‌های خلاقانه در محورهای الگوی خدمت منطقه یک 

نمایندگان اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل شهرداری تهران با هدف نظارت بر اجرای پروژه‌های شاخص، محورهای الگوی خدمت سطح منطقه یک را رصد و بر اجرای ایده‌های خلاقانه تاکید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید مهری دستیار ویژه و مشاور ارشد شهردار منطقه یک در رصد معاون صلاحیت سنجی و نمایندگان  اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل شهرداری تهران از محورهای الگوی خدمت منطقه یک گفت: در این رصد مواردی نظیر ایده ها و اجرای کارهای خلاقانه، برنامه ریزی برای اجرای صحیح در محورها و شناسایی معضلات جهت ارائه به معاونت های اجرایی مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

او با اشاره به کارهای شاخص و خلاقانه گفت: اجرای کوچه کامل و احیای کوچه باغ مهنا، طرح شمسه ایستگاه های اتوبوس، المان های نوری در محور ها، اصلاح هندسی محور نارنجستان هفتم، نقاشی خلاقانه بر روی استاپرها، کیوسک های برق و المان ها، نصب بنرهای سه بعدی، اصلاح پیاده راه خیابان شهرداری و... از اقدامات اجرایی بود.

 مهری افزود: طرح الگوی خدمت در سطح منطقه یک در محور خیابان شهرداری(حدفاصل میدان قدس و میدان تجریش)، به اتمام رسیده و پیشرفت فیزیکی پروژه ها در سایر محورهای شاخص این منطقه ۶۴ درصد است.

انتهای پیام/

 

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 59784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =