تلاش تمام کارکنان شهرداری قابل تقدیر است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کارکنان برگزیده نمونه‌ای از کارکنان هستند و به عقیده بنده باید از همه تقدیر شود، گفت: ما به اندازه جمعیت برخی کشورها در تهران جمعیت داریم و خدمت‌رسانی به این جمعیت کار سختی است که با تلاش کارکنان شهرداری انجام می‌شود. به همین دلیل تلاش تمام کارکنان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در آیین تکریم کارکنان شهرداری تهران در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی که امروز -دوشنبه ۲۶شهریورماه ۱۴۰۳- در محل برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه اگر همه مسلمین با هم متحد باشند اسرائیل و صهیونیستی در دنیا وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: بیشترین بهره از این اعیاد اتحاد و انسجام است و این دو موضوع در دنیای اسلام و به تبع آن کشور ما هم ضروری است و باید در مسائل اساسی با هم متحد و منسجم باشیم.

وی با اعلام اینکه باید در شهر خودمان و سازمان خودمان هم همگام و همکار یکدیگر باشیم، یادآور شد: شهرداری خانواده بزرگی است و نزدیک به ۱۰۰ هزار نیرو در این مجموعه کار می‌کنند و اگر این ۱۰۰ هزار نفر در شهر ۱۰ میلیونی با هم منسجم باشند قطعاً و یقیناً نتایج ارزشمندتری به دست خواهند آورد؛ لذا باید اتحاد و انسجام بیشتری شکل بگیرد.

چمران با بیان اینکه شورا موقت است اما چندین سالی‌ست که در خدمت کارکنان شهرداری هستیم، تصریح کرد: تمام همکاران ما در شهرداری باید خدمتگزار واقعی باشند. کار شهرداری خدمتگزاری بدون واسطه است و بیشترین خدمات توسط این مجموعه صورت می‌گیرد. با اینکه نهادها و وزارت‌خانه‌ها هم تلاش می‌کنند اما همچون شهرداری نیستند که در تمام ساعات شبانه‌روز و از زمان تولد تا پس از حیات، با شهروندان سر و کار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری جایگاه بالایی دارد که دیگر نهادها ندارند، خاطرنشان کرد: این جایگاه فرصتی است که خدمتگزاری بهتر و بیشتری انجام دهد. کارکنان شهرداری این خاصیت و توان را دارند که بتوانند مستقیماً خدمتگزار مردم باشند. هرچه درآمد داشته باشیم و به مراتب بالا برسیم اگر مردم و خداوند از ما راضی نباشند نتیجه‌ای نخواهد داشت. اگر کمر به خدمت‌رسانی واقعی نبسته باشیم، باید پاسخ بدهیم.

وی با اشاره به اینکه کارکنان برگزیده نمونه‌ای از کارکنان هستند و به عقیده بنده باید از همه تقدیر شود، اعلام کرد: ما به اندازه جمعیت برخی کشورها، در تهران جمعیت داریم و خدمت‌ رسانی به این جمعیت کار سختی است که با تلاش کارکنان شهرداری انجام می‌شود. به همین دلیل تلاش تمام کارکنان قابل تقدیر است. گرچه اینکه مردم و خداوند راضی باشند، کافی‌ است.

چمران اذعان کرد: اگر بگوییم کارمندان شهرداری تهران از کارمندان برگزیده کشور هستند، به گزافه سخن نگفته‌ایم.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 59798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =