تقدیر رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از شهرداری تهران

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه ما از نسل اول شهرداری به عنوان نهاد خدمات‌رسان و نسل دوم به عنوان نهاد فرهنگی و اجتماعی عبور کردیم، گفت: امروز شهرداری‌ها وارد نسل سوم فناوری‌های نوظهور شده‌اند که خوشبختانه شهرداری تهران ورود خوبی به این حوزه داشته است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی جمالی‌نژاد در آیین تکریم کارکنان شهرداری تهران در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی که امروز -دوشنبه ۲۶شهریورماه ۱۴۰۳- در محل برج میلاد برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش مدیران شهرداری، اظهار کرد: ما اردیبهشت ماه آن حادثه تلخ و سپس تغییر دولت را داشتیم که شرایط سختی بود اما به رغم این موضوع نه تنها تعداد پروژه‌های هفته دولت امسال کاهش نیافت بلکه شاهد افزایش آن بودیم.

وی ادامه داد: امسال ۲۲ هزار و ۷۵۰ پروژه را با ۶۵۰ همت اعتبار با مدیران دولت جدید افتتاح کردیم که این جدا از پروژه‌های شهرداری است.

جمالی‌نژاد همچنین تصریح کرد: جدا از دولت، شهرداری تهران پروژه‌های حمل و نقل عمومی را در تامین واگن‌های قطار شهری و اتوبوس‌ها و طرح‌های عمرانی اجرایی کرد که به زودی به نتیجه خواهد رسید. همه اتفاقات خوب رقم خورد اما رسانه‌ای شدن آن کمرنگ بود که این نتیجه تلاش تمام کارکنان بوده است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه ما از نسل اول شهرداری به عنوان نهاد خدمات‌رسان و نسل دوم به عنوان نهاد فرهنگی و اجتماعی عبور کردیم، یادآور شد: امروز شهرداری وارد نسل سوم فناوری‌های نوظهور شده و شهرداری‌های دانش‌بنیان نیز وارد عمل شده‌اند که خوشبختانه شهرداری تهران ورود خوبی به این حوزه داشته است.

وی ادامه داد: هر اتفاقی در شهرداری تهران رخ دهد در کل کشور تکثیر می‌شود. به عبارتی هزار و ۴۸۰ شهر دیگر از آن تقلید می‌کنند. از شهرداری تقدیر می‌کنیم زیرا که هر اتفاقی خوبی رقم می‌زند الگوی دیگر شهرها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 59799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =