راه اندازی بازارچه تهرانسر به طول مسیر ۳۲۰ متر و ۱۳۳ غرفه در منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ از راه اندازی بازارچه تهرانسر به طول مسیر ۳۲۰ متر و ۱۳۳ غرفه در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" گفت: با توجه به لزوم گسترش بازارچه تهرانسر و با بررسی مشکلات، آسیب شناسی و برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌ بان شهرداری تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست، رؤسای ادارات بازرسی و حراست، پلیس راهور و اجراییات، بازاچه تهرانسر تکمیل و راه اندازی است.

وی در ادامه بیان کرد: رفع سد معبر در پیاده‌رو، رفع مشکل ترددی و گره گشایی ترافیکی و ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و کسبه و رونق اقتصاد دست‌فروشان در محل بازارچه از اهداف برپایی این بازارچه است.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: این معضل در همه جای تهران وجود دارد و بحث دست‌فروشان و جمع‌آوری آنها و رفع سد معبر، کار بسیار راحتی نیست و باید طبق ساز و کار دقیق و درست پیش رفت. در این راستا با توجه به پیگیری های معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه، تعداد ۱۳۳ غرفه (اسپیس)به طول ۳۲۰ متر در بلوار اصلی تهرانسر از بزرگراه لشگری تا میدان کمال الملک راه اندازی شد.

وی در پایان اعلام کرد: جهت تکمیل غرف، کنتور برق نیز در دستور کار قرار گرفته و همکاران ما شهرداری با حضور مستمر خود پای کار و با نظارت دقیق در حفظ و نگهداشت و توسعه این بازارچه تلاش می کند و با آسیب شناسی این طرح، توان خود را در توسعه و نگهداشت این بازارچه با کمک نیروی یگان ادامه می دهد.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 59800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =