از رنگ‌آمیزی بالغ بر ۸۰ هزار متر جدول تا ۴۲ هزار متر لایروبی انهار

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح نگهداشت شهر از ابتدای سال تاکنون، گفت: از ابتدای سال تاکنون اقدامات مختلفی در این زمینه انجام شده است که از جمله این اقدامات شست و شوی ۲۶۲ هزار متر مربع از سطح معابر، شست و شوی ۸۷ هزار متر طول جداول سطح منطقه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷ ، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح نگهداشت شهر از ابتدای سال تاکنون، گفت: با عنایت به ابلاغ دستورالعمل طرح نگهداشت شهر و لزوم خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و در راستای سیاست های سازمان مدیریت پسماند، روزانه به طور مستمر در سطح منطقه اجرا می شود.

شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون اقدامات مختلفی در این زمینه انجام شده است که از جمله این اقدامات شست و شوی ۲۶۲ هزار متر مربع از سطح معابر، شست و شوی ۸۷ هزار متر طول جداول سطح منطقه است.

سیفی اظهار کرد: از سایر اقدامات می توان به رنگ آمیزی ۸۰۰ مخزن، شست و شوی ۲ هزار و ۴۰۰ مخازن و زیرمخازنی، امحاء ۱۱ هزار متر مربع پوستر و برچسب و لایروبی ۴۲ هزار متر طول از انهار معابر سطح منطقه اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و همچنین ارتقاء کیفیت  اجرای نگهداشت شهر،این طرح به صورت روزانه در برنامه کاری قرار دارد.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 59803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =