رخت نو بر تن مدارس منطقه ۱۶ در آستانه ماه مهر

در آستانه ماه مهر، بیش از هزاران مترمربع از مدارس منتخب و سیمای پیرامونی این فضاهای آموزشی رنگ‌آمیزی و آذین‌بندی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ضمن اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۱۶ برای استقبال از دانش آموزان و دانشجویان در اول مهر گفت: براساس مصوبه «مهر قلم»، برنامه ریزی منسجم و هدفمندی در قالب مدیریت یکپارچه شهری در روزهای آغازین سال تحصیلی انجام شده است.

سالاری پور با اشاره به مصوبات مهر قلم از آماده سازی و نونوار شدن مدارس منطقه خبر داد و افزود: برگزاری آیین مهر، مهر اولی ها، تبلیغات محیطی، زنگ تحرک، مدرسه پاکیزه، افزایش ایمنی مدارس، بازپیرایی فضای درونی و بیرونی مدارس، ایجاد مسیر ایمن و مقررات ترافیکی از جمله اقداماتی است که در مهرماه به اجرا در می آید.

در طرح مهر قلم با عنایت به لزوم تکریم استفاده کنندگان از وسایل حمل و نقل عمومی و ترغیب آنها به بهره گیری از آن در سفرهای درون شهری،طرح ضربتی مرمت، بازپیرایی سرپناه ایستگاه‌های اتوبوسرانی،خط کشی معابر منتهی به مدارس، بازسازی و تعمیر تابلوهای پیرامونی مدارس در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت.

همچنین معاونت عمران نسبت به مناسب سازی و آسفالت حیاط و محیط پیرامونی مدارس اقدام نمود.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: اداره زیباسازی نیز در کنار سایر اقدامات، مسئولیت زیباسازی مدارس را بر عهده دارد. در این راستا، نمادهای هویتی نظیر پرچم‌های ملی در مدارس نصب و جایگاه‌های ویژه‌ای برای آنها طراحی شده است. به منظور تقویت هویت ملی، جشن اهتزاز پرچم در اول مهر برگزار خواهد شد. همچنین شستشو و رنگ آمیزی جداول منتهی و مجاور مدارس به طول ۱۴۰۰۰ متر، شستشو، پاکسازی دیوارهای مدارس ۱۰۰۰ مترمربع، آذین بندی وریسه کشی ۳۵۰۰متر طول، آذین بندی وریسه کشی به متراژ ۳۵۰۰متر انجام شد.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
کد خبر: 59804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =