نواخته شدن "زنگ مهر قلم" با شعار ملی "برای ایران، برای مدرسه" در مدارس باب الرضای تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از نواخته شدن "زنگ مهر قلم" و آئین بازگشایی مدارس، همزمان با اول مهر و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، در مدارس منطقه و به صورت ویژه در مدرسه "شاهد نصر" با شعار ملی "برای ایران، برای مدرسه" و شعار پویش "سلام به آینده" خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر ضمن تبریک بازگشایی مدارس گفت: آیین بازگشایی مدارس منطقه روز یکشنبه اول مهرماه همزمان در دبستان دخترانه "شاهد نصر" و همچنین مدارس منتخب عبدالله رهنما، رسالت، همت، طالقانی، غفاری، آیت الله دستغیب، صنعت و معدن، ابن سینا و حدیث کساء با حضور مسئولان کشوری و لشکری، مدیران شهری و آموزش و پرورش در باب الرضای تهران برگزار می شود.

مهدی مالمیر در ادامه افزود: همچنین جشن شکوفه‌ها در مدرسه امام موسی صدر روز سه شنبه۲۷ شهریور ماه ویژه کلاس اولی‌ها نیز در منطقه ۱۵ برگزار خواهد شد.

او در ادامه با بیان اینکه "دانش آموز ایرانی؛ سرمایه ملی" است، تاکید کرد وگفت: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در ارتقای سطوح فرهنگی و اجتماعی جامعه دارد و تمامی تلاش‌ها در این است که نسل آینده را مهیای بالندگی علمی و دینی سازند برهمین اساس شهرداری منطقه ۱۵ طی یکماه گذشته در قالب اجرای طرح استقبال از مهر؛ ضمن بازبینی مدارس و معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی، نسبت به رفع نواقص در حوزه های مختلف شهری اعم از اقدامات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشتی، عمرانی، خدماتی، زیباسازی، ترافیکی و... اقدام کرده است.

 مالمیر در پایان اضافه کرد: با مجموعه اقداماتی که انجام شده، منطقه ۱۵ برای شروع سال تحصیلی با شور و نشاط بیشتری آماده است.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳
کد خبر: 59808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =