محله ستارخان صاحب زمین ورزشی می‌شود

شهردار منطقه ۲ گفت: به منظور تقویت زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، زمین ورزشی در محله ستارخان احداث می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با بیان اینکه  زمین چمن ورزشی با هدف استفاده بهینه از فضاهای موجود شهری  برای  توسعه و نهادینه شدن فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان است، گفت: در همین راستا طرح توسعه زمین های ورزشی در محلات و همچنین ساماندهی زمین های ورزشی موجود در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: محله ستارخان یکی از محلات فاقد زمین ورزشی است و بر همین اساس با برنامه‌ریزی مدیریت شهری در تقویت زیرساخت های ورزشی یک قطعه زمین بایر واقع در روبروی مجتمع نگین که به فضای بی‌دفاع شهری تبدیل شده بود برای احداث زمین ورزشی شناسایی شد.

وی افزود: این زمین ورزشی در قالب پروژه های کوچک مقیاس محلی و براساس درخواست‌های شهروندان، در فضایی به مساحت یکهزار و ۱۲۵ مترمربع احداث می شود.

شهردار منطقه ۲ بیان کرد: با اجرای این طرح، ضمن افزایش سرانه ورزشی  محلات، با تبدیل فضای بی دفاع شهری به زمین ورزشی، تلاش می شود تهدید این فضاها را به فرصتی برای استفاده شهروندان از آن محیط تبدیل کرد.

صالحی تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی و توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی را از اهداف این طرح برشمرد و گفت: عملیات احداث این مجموعه آغاز شده است.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 59809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =