آغاز ثبت‌نام دوره سوم مسابقات ورزشی قهرمان‌شهر در منطقه ۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از آغاز ثبت نام دوره سوم مسابقات ورزشی قهرمان‌شهر در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی افزود: ثبت نام و اجرای این مسابقات طبق آیین نامه ابلاغی از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران در دو بخش بانوان و آقایان در مرحله محله ای و منطقه ای در ۱۰ رشته انجام خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری رقابت های قهرمان شهر در سطح محلات می تواند فرصتی مناسب برای ارتقای سطح سلامت و نشاط شهروندان به ویژه جوانان باشد.

معاون شهردار منطقه ۷ ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری رقابت‌های ورزشی استعداد های ورزشی محلات شناسایی و حس شادی، نشاط و حال خوب در میان شهروندان ایجاد شود.

وی یادآور شد: علاقمندان حضور در این مسابقات می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با مراجعه به نشانی اینترنتی varzesh.tehran.ir یا سراهای محلات به صورت رایگان در رشته های تنیس روی میز، دارت، بدمینتون، شنا، ژیمناستیک، آمادگی جسمانی، بومی - محلی، بسکتبال، والیبال و داژبال (ویژه بانوان) و تنیس روی میز، دارت، بدمینتون، شنا، بسکتبال، والیبال، فوتبال گل کوچک، شطرنج، کشتی و فوتبالدستی (ویژه آقایان) ثبت نام کنند.

راجی در پایان گفت: با حضور استعدادیاب های فدراسیون های ورزشی در مرحله پایانی( فرامنطقه ای) مسابقات قهرمان شهر سه استعداد برتر  به جامعه قهرمانی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 59816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =